قبل
بعدی
مکان تاریخی خاصی را میشناسید؟؟؟
کسب و کار خاصی داری ؟؟؟
صاحبان مشاغل : برای شما برنامه ویژه ای داریم ....
یا میخوای جاذبه های گردشگری محل سکونت رو معرفی کنی ؟؟؟
قبل
بعدی
قبل
بعدی

هتل آزادی

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی(هایت سابق) از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشور می‌باشد که پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون کامل توسط کارشناسان خارجی، بازگشایی گردید. این هتل با ۴۷۵ واحد اقامتی لوکس همراه با طراحی و دکوراسیون زیبا در ۲۶ طبقه که مشرف به سلسله جبال البرز و شهر زیبای تهران می‌باشد، بنا گردیده است. از امتیازات هتل آزادی می‌توان به دسترسی مناسب به نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران اسلامی و جاذبه‌های گردشگری چون مجموعه تاریخی سعد آباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران اشاره کرد.
هتل پارسیان آزادی با فراهم نمودن کلیه امکانات رفاهی اختصاصی، فضایی مملو از آرامش و زیبایی را برای میهمانان عزیز به ارمغان می‌آورد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی و فست فود و کافی‌شاپ‌های بسیار باکیفیت، گیفت شاپ، انواع سالن همایش و گردهمایی مجهز، کلوپ ورزشی و… اشاره کرد. اگرچه سابقه هتل پارسیان آزادی به دهه ۵۰ شمسی بر ‌می‌گردد، اما با یک بازسازی اساسی که در سال ۸۶ شروع شد و حدود ۴ سال به طول انجامید؛ در حال حاضر این هتل به یکی از به‌روزترین و مجهزترین هتل‌های تهران تبدیل شده است.

اتاق استاندارد

امکانات اتاق استاندارد شامل:

اتاق خواب، سرویس بهداشتی، تلویزیون هوشمند ( Iptv ۴۲ inches) ، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، یخچال مینی بار، چای ساز، میز کار، میز عسلی، آباژور، جا کفشی، مهر، سجاده، قرآن،سیستم اطفای حریق، پنجره‌های دو جداره، صندوق امانات و سیستم انتقال پخش صوت تلویزیون در سرویس بهداشتی، مینی بار

امکانات سرویس بهداشتی شامل:

یک سرویس بهداشتی فرنگی، حوله دست، حوله تن پوش، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار

سایر:

مناسب برای ۱ تا ۲ نفر

سوئیت جونیور

امکانات سوئیت جونیور شامل:

سالن نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، دو دستگاه تلویزیون هوشمند ( Iptv ۴۲ inches) ، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، یخچال مینی بار، چای ساز، میز کار، میز عسلی، آباژور، جا کفشی، مهر، سجاده، قرآن،سیستم اطفای حریق، پنجره‌های دو جداره، صندوق امانات و سیستم انتقال پخش صوت تلویزیون در سرویس بهداشتی، مینی بار

امکانات سرویس بهداشتی شامل:

یک سرویس بهداشتی فرنگی، حوله دست، حوله تن پوش، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار

سایر:

مناسب برای ۱ تا ۳ نفر

سوئیت رویال

امکانات سوئیت رویال شامل:

آشپزخانه، سالن نشیمن، اتاق خواب و کتابخانه ای بزرگ واقع در آن، دو سرویس بهداشتی، دو دستگاه تلویزیون هوشمند ( Iptv ۴۲ inches) ، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، یخچال مینی بار، چای ساز، میز کار، میز عسلی، آباژور، میز آرایش، جا کفشی، مهر، سجاده، قرآن،سیستم اطفای حریق، پنجره‌های دو جداره، صندوق امانات و سیستم انتقال پخش صوت تلویزیون در سرویس بهداشتی، مینی بار

امکانات سرویس بهداشتی شامل:

دو سرویس بهداشتی فرنگی، یک میز آرایش، حوله دست، حوله تن پوش، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار

سایر:

مناسب برای ۱ تا ۳ نفر

سوئیت دوبلکس

امکانات سوئیت دوبلکس شامل:

آشپزخانه، سالن نشیمن، اتاق خواب ، دو سرویس بهداشتی، دو دستگاه تلویزیون هوشمند ( Iptv ۴۲ inches) ، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، یخچال مینی بار، چای ساز، میز کار، میز عسلی، آباژور، میز آرایش، جا کفشی، مهر، سجاده، قرآن،سیستم اطفای حریق، پنجره‌های دو جداره، صندوق امانات و سیستم انتقال پخش صوت تلویزیون در سرویس بهداشتی، مینی بار

امکانات سرویس بهداشتی شامل:

دو سرویس بهداشتی فرنگی، حوله دست، حوله تن پوش، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار

سایر:

مناسب برای ۱ تا ۳ نفر

سوئیت پرزیدنتال

امکانات سوئیت پرزندیتال شامل:

دو اتاق خواب مجزا، سه سرویس بهداشتی،اتاق پرو، جکوزی، ۴ تلویزیون هوشمند (Iptv) ، سالن پذیرایی، سالن نشیمن، سالن نهارخوری، کمدهای دیواری، تلفن، پرده کنترلی، سیستم تهویه، آباژور، جا کفشی، مهر، سجاده، قرآن

امکانات سرویس‌های بهداشتی

سه سرویس بهداشتی فرنگی، دو میز آرایش، حوله دست، حوله تن پوش، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار

سایر:

مناسب برای ۱ تا ۴ نفر، قابلیت برگزاری جلسات کوچک در داخل سوئیت

اتاق ویژه توان‌خواهان

امکانات اتاق ویژه توان‌خواهان شامل:

اتاق خواب، سرویس بهداشتی، یک دستگاه تلویزیون هوشمند ( Iptv ۴۲ inches) ، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، یخچال مینی بار، چای ساز، میز کار، میز عسلی، آباژور، میز آرایش، جا کفشی، مهر، سجاده، قرآن،سیستم اطفای حریق، پنجره‌های دو جداره، صندوق امانات و سیستم انتقال پخش صوت تلویزیون در سرویس بهداشتی، مینی بار

امکانات سرویس بهداشتی شامل:

یک سرویس بهداشتی فرنگی، حوله دست، حوله تن پوش، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار

سایر:

مناسب برای ۱ تا ۳ نفر

 

رستوران ژاپنی کنزو

شعبه جدید رستوران ژاپنی کنزو در هتل پارسیان آزادی افتتاح شد. رستوران های کنزو اولین بار در سال ۱۳۵۴ کار خود را آغاز نمودند. رستوران کنزو ارائه کننده اصیل ترین غذاهای ژاپنی و شرقی در محیطی جذاب و خاص می باشد.

فست فود پارمین

فست فود پارمین در دو طبقه، با ارائه طعم های لذیذ از انواع پیتزا و برگر، آماده ی خلق لحظاتی خاطره انگیز و خوش طعم برای شما است.

سالن زرین

هندسه ای از تقارن و زیبایی با سقفی بلند که اجلاس های رسمی بین المللی و ضیافت هایی شکوهمند به خود دیده است.سالن اصلی هتل که با چیدمان های گوناگون از صد تا ششصد میهمان گنجایش دارد. این سالن چیدمان های بسیاری به خود دیده و از چیدمان اجلاس بین المللی تا کنفرانس های معظم یا میهمانی های کوکتل در روزهای ملی را تجربه کرده است.سالن دارای بخش رختکن بوده و دو جفت ورودی و خروجی مجزا داشته وبه سرویس های بهداشتی مختص خود مجهز است.

سالن های الماس و برلیان

بهترین پیشنهاد برای جلسات رسمی و کنفرانسهای خبری و دوره های آموزشی این دو سالن است.سالن هایی که شاهد برگزاری گفتگوهای رسمی دیپلماتیک و جلسات مهمی بوده اند.

سالن زمرد

سالن زمرد سالنی است که همزمان هم سالن جلساتی۱۴۲ متری به شکل L است که می تواند با پارتیشن هایی که در دیواره های سالن تعبیه شده به دو سالن کوچک و بزرگ تبدیل شود و هم سالن ویژه برگزاری مراسم زیبای عقد است.

سالن پانیذ

سالنی نشسته بر فراز هتل که شهر زیر پایش است و از میهمانان VIP هتل پذیرایی می کند و تا صد میهمان را در خود جای می دهد و چشم اندازی سیصدوشصت درجه دارد. سالن VIPپانیذ یکی از لوکس ترین سالن های هتل است که از میهمانی های وزرا تا تیم های ملی و جشن های کم نظیر را پذیرا بوده و از منظره فوق العاده با دکور خاص خود بهره می برد.این سالن که مستطیل است اما گرد به نظر می رسد در دو سو دارای بالهایی است که به فضای دوار وسط پیوند می خورد. این سالن که ۲۶۷ متر مربع مساحت دارد، به اندازه ۱۲۰ میهمان گنجایش داشته و در جشن عروسی بیشتر مورد استفاده بانوان قرار می گیرد. این سالن با معماری خاص و کم نظیر خود به انتظار مقدم میهمانان گرامی بر فراز تهران نشسته است.

لانژ اختصاصی

طبقه ۲۳ هتل نمونه یک فضای بی نظیر برای جلسات VIP دور از لابی و رفت و آمدهاست. این فضا نمونه یک لانچ VIP است که بر فراز تهران میهمانانش را از منظره سیراب می کند.

  • کلوپ ورزشی
  • تاکسی سرویس
  • بیزینس سنتر
  • گیفت شاپ
  • گالری طلا سام رضی
  • پارکینگ
  • خشکشویی و خانه داری
  • کانسیرج
  • آرایشگاه مردانه مارون

تهران ، بزرگراه شهید چمران ، تقاطع یادگار امام (ره)، هتل پارسیان آزادی

021-29112

  • فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 11 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده
  • فاصله تا فرودگاه امام خمینی 60 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا فرودگاه مهرآباد 31 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 47 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی 22 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا ترمینال مسافربری جنوب 40 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا ترمینال مسافربری غرب 32 دقیقه با ماشین

فیلم معرفی هتل آزادی

آدرس هتل آزادی

گالری عکس هتل آزادی