قبل
بعدی
مکان تاریخی خاصی را میشناسید؟؟؟
کسب و کار خاصی داری ؟؟؟
صاحبان مشاغل : برای شما برنامه ویژه ای داریم ....
یا میخوای جاذبه های گردشگری محل سکونت رو معرفی کنی ؟؟؟
قبل
بعدی
قبل
بعدی

پارک ارم تهران

پارک ارم در دهه 50 در زمینی به مساحت تقریبی 75 هکتار در غرب تهران احداث شد.

یکی از بخش‌های اصلی پارک ارم,باغ وحش آن است که در زمینی به مساحت 5 هکتار در سال 1369 در غرب تهران و در ورودی بزرگراه تهران کرج احداث شد.

در باغ وحش ارم بیش از 800 جاندار از 120 گونه مختلف پرندگان، پستانداران و خزندگان حفظ و نگهداری می‌شود. 60 درصد این حیوانات بومی ایران هستند و سایر حیوانات غیر بومی با آب و هوای ایران سازگاری دارند.

آهوی ایرانی، ببر بنگال، پلنگ ایرانی، خرس قهوه‌ای، روباه معمولی، شامپانزه، شتر دو کوهان، شیر ایرانی، شیر آفریقایی، عنتر دم کوتاه (بابون)، فیل آسیایی، کانگورو، کل و بزکوهی، لاما، میرک (دم عصایی) و میمون رزوس، از جمله پستانداران این باغ وحش به شمار می‌آیند. از پرندگان باغ وحش هم می‌توان دال معمولی، درنای تاج‌دار، شتر مرغ، طاووس، طوطی خاکستری، عقاب، قرقاول طوق سفید، قو و کبک را نام برد.از خزندگان هم می‌توان به ایگوانا، لاکپشت، مار پایتون و… اشاره کرد.

دریاچه پارک ارم با وسعت 8 هکتار، مکانی مناسب برای ماهیگیری و قایقرانی است.

شهربازی پارک ارم از سه بخش لونا 1، لونا 2 و لونا 3 تشکیل شده است. در هرکدام از این سه بخش، وسایل بازی متنوع متناسب با گروه‌های سنی مختلف قرار داده شده است.

از بازی‌های شهربازی ارم می‌توان به رنجر، فریزبی، سفینه، تونل وحشت، تاب زنجیری، کشتی کودک، سورتمه، ماشین برقی، مونوریل، ترن‌هوایی و مجموعه سرپوشیده قلعه سحرآمیز اشاره کرد.

 رستوران

استخر شنا

بوفه

کافی شاپ

فروشگاه مواد غذایی

نمازخانه

ساعات ورود به مجموعه پارک ارم هر روز از ساعت 8 تا 22 می باشد.

 روزهای تاسوعا، عاشورا و 21 ماه رمضان تعطیل است.

تهران، ابتدای اتوبان تهران  کرج، نزدیک ایستگاه مترو اکباتان

02144113081

 

فیلم معرفی پارک ارم تهران

آدرس پارک ارم تهران

گالری عکس پارک ارم تهران