قبل
بعدی
مکان تاریخی خاصی را میشناسید؟؟؟
کسب و کار خاصی داری ؟؟؟
صاحبان مشاغل : برای شما برنامه ویژه ای داریم ....
یا میخوای جاذبه های گردشگری محل سکونت رو معرفی کنی ؟؟؟
قبل
بعدی
قبل
بعدی

هتل پارک سعدی

هتل پارک سعدی شیراز در نزدیکی دروازه قران (تنگه الله اکبر) و در جوارخواجه راز حافظ شیراز و روبروی باغ زیبای جهان نما و نقطه ای بسیار خوش آب و هوا قرار گرفته است.
هتل پارک سعدی شیراز در سال 1341 با زیربنای چهار هزار متر مربع با استاندارد روز دنیا بازگشایی و پذیرای میهمانان ایرانی و خارجی از اقسا نقاط دنیا بوده است این هتل در سال 1377 توسط مالکین فعلی آقایان وحید رضا اسلامی نژاد و محمدهادی باقری و سایر شرکا خریداری شده و مجددا باز سازی و نوسازی گردید و در سال 1386 با در نظر گرفتن امکانات بروز و طراحی مناسب جهت میهمانان عزیز شروع به فعالیت نموده است.

هتل پارک سعدی شیراز دارای 53 اتاق شامل 11باب یک نفره 32 باب دونفره 2باب سوئیت معمولی 2باب سوئیت یک خوابه 1 باب سوئیت دو خوابه 4باب اتاق کانکت با منظره باغ و کوهپایه با امکانات سیستم تهویه مطبوع حمام وان دار و سرویس های بهداشتی فرنگی یخچال مینی بار تلوزیون کانال های ماهواره ای تلفن خودکار اینترنت وایرلس فاکس روم سرویس می باشد .

رستوران هتل پارک سعدی شیراز با نام رستوران بوستان در تمام روز با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و محیطی کاملا” ارامش بخش همراه با کادری مجرب در خدمت شما میهمانان عزیز می باشد .
منوی رستوران به گونه ای تنظیم شده است تا میهمانان گرامی با هر سلیقه و ذائقه غذایی بتوانند غذای مطلوب خود را صرف نمایند. همچنین رستوران تابستانه هتل همراه با موسیقی سنتی و محیطی ارمش بخش یکی دیگر از رستوران های هتل است.
بدون شک لذت پذیرایی و محیط دلنشین رستوران تابستانه هتل پارک سعدی شیراز سالهای سال در خاطره شما میهمانان عزیز خواهد ماند.

سالن هتل پارک سعدی شیراز با نام سالن گلستان با گنجایش 350 نفر مناسب جهت مجالس عقد وعروسی و آئین های مذهبی می باشد.
همچنین این سالن با دارا بودن امکانات و سیستم های صوتی و تصویری بروز و فضایی وسیع مناسب جهت برگزاری همایش ها و سمینارها می باشد.

 

خدمات هتل پارک سعدی شامل:
تاکسی سرویس. مجموعه ورزشی.عابربانک (دستگاه ای تی ام ) جهت دریافت وجه نقد و یا انتقال وجه. پارکینگ. محوطه کمپینگ. اینترنت وایرلس. کافی شاپ. رستوران. سالن همایش و عقد و عروسی. هماهنگی جهت گشتهای انفرادی و گروهی و … می باشد.
اینترنت وایرلس
اینترنت وایرلس یکی دیگر از خدمات هتل پارک سعدی می باشد که جهت دسترسی کلیه میهمانان گرامی این سیستم با تجهیزات بروز و همراه با سرعت مناسب و بالا در کلیه محیط هتل محوطه .لابی .رستوران کافی شاپ و اتاق ها فعال می باشد و میهمانان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می توانند به این سیستم دسترسی داشته باشند.
پارکینگ
پارکینگ هتل پارک سعدی بصورت روباز و در خود هتل قرار گرفته و محیطی امن و مناسب و کنترل ورود و خروج اتومبیل ها با نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مداربسته انجام می شود.
همچنین محوطه ای آرام و خوش منظره جهت(کمپینگ – اتومبیلهای کاروان) همراه با امکانات آب و برق در نظر گرفته شده که گردشگران بطور شبانه روز می توانند ار آن استفاده کنند.
تاکسی سرویس
هتل پارک سعدی شیراز با درنظر گرفتن رفاه حال مسافرینی که بدون اتومبیل شخصی خود مسافرت می کنند بهترین خدمات تاکسی سرویس را با اتومبیل های بروز و رانندگان مجرب و آشنا به تمامی نقاط دیدنی شیراز .مراکز تجاری . مناطق گردشگری و همچنین ایاب و ذهاب جهت امور اداری ارائه می دهد.
سرویس رفت و آمد به فرودگاه ایستگاه قطار و پایانه مسافربری از خدمات تاکسی سرویس هتل پارک سعدی شیراز است .

شیراز – بالاتر از حافظیه – روبروی باغ جهان نما

071-32274900-9

اینستاگرام : hotel_parksaadi

وب سایت : parksaadihotel.com

 

 فاصله تا دروازه قرآن : 796 متر
 فاصله تا ارگ کریم خان زند : 2 کیلومتر و 647 متر
 فاصله تا باغ ارم : 5 کیلومتر و 52 متر
 فاصله تا باغ عفیف آباد : 10 کیلومتر و 119 متر

فیلم معرفی هتل پارک سعدی

آدرس هتل پارک سعدی

گالری عکس هتل پارک سعدی